با مشاهده ی تبلیغات در باکسفا، درآمد کسب کنید!

با مشاهده ی تبلیغات در باکسفا، درآمد کسب کنید!

شما کاربران اینترنت، می توانید از طریق عضویت رایگان در باکسفا، فعالیت تجاری خود را آغاز نموده و شروع به کسب درآمد کنید. فعالیت در این سیستم نیازمند هیچ گونه سرمایه ی اولیه ای نمی باشد و شما تنها با صرف زمانی مشخص در روز و مشاهده ی تبلیغات، درآمد به دست می آورید. سیستم ما به گونه ای طراحی شده که با فعالیت مستمر و هدفمند هر کاربر، درآمد او به صورت روزانه افزایش پیدا می کند؛ طوری که با گذشت مدتی نه چندان زیاد، به درآمد ماهیانه ی مستقل و بسیار مناسبی خواهید رسید.  

شما در باکسفا:
- روزانه حداقل 5 تبلیغ برای مشاهده خواهید داشت؛
- به ازای هر تبلیغی که مشاهده می کنید بین
50 تا 250 ریال درآمد کسب می کنید؛
- به ازای هر تبلیغی که زیرمجموعه تان مشاهده می کند بین
25 تا 125
ریال درآمد کسب می کنید؛
- زمانی که درآمدتان حداقل به
20000 ریال رسید، آن را دریافت خواهید کرد!

دوره ی آزمایشی

در تاریخ 07/03/1390 برابر با 28 می 2011 باکسفا رسماً فعالیت خود را در زمینه ی تبلیغات آغاز کرده است. این فعالیت با یک پروسه ی آزمایشی شروع شده است که تا یک ماه به طول خواهد انجامید. بدین ترتیب در تاریخ 07/04/1390 (28 ژوئن 2011) دوره ی آزمایشی به پایان می رسد و وبسایت فعالیت اصلی خود را شروع می کند.
در صورت تمایل به کسب اطلاع از ویژگی های این دوره و مزایای ثبت نام در آن، مطالب این صفحه را بخوانید.

از آنجایی که متد تبلیغات سیستم ما به صورت پذیرش تبلیغات از تبلیغ کنندگان و نمایش آنها به کاربران وبسایت است، شروع این فرایند نیازمند وجود سه رکن است: تبلیغ کننده، کاربر و باکسفا به عنوان وسیله ی تعامل این دو. و از آنجا که در زمان شروع فعالیت باکسفا، دو رکن اول حضور ندارند (تعداد کاربران برای مشاهده ی تبلیغات بسیار کم است و تعداد تبلیغ کنندگان برای درج تبلیغ)، تصمیم بر آن شد که در ابتدای کار، یک دوره ی آزمایشی یک ماهه در نظر گرفته شود، تا در طی آن، ضمن ورود کاربران و تبلیغ کنندگان و آشنایی آنها با سیستم، کار وبسایت نیز روال مناسب خود را بیابد؛ و سپس بعد از گذشت این دوره ی آزمایشی، فعالیت اصلی شروع شود.


در ادامه، ویژگی های این دوره به صورت تفصیلی آمده است:

ثبت نام و کسب عضویت پیشرو

باکسفا پیشاپیش از کاربران خود برای فعالیت در این سیستم در دوره ی آزمایشی، قدردانی می کند. برای اثبات این قدردانی، وبسایت به اولین 5000 نفری که در سیستم ثبت نام کنند، عضویت پیشرو اعطا می کند. این نوع عضویت دارای مزایایی نسبت به عضویت معمولی است. مزیت پیش فرض این نوع عضویت، دریافت تخفیف در هنگام ارتقاء حساب می باشد.

تبلیغ رایگان برای تبلیغ کنندگان!

در طول این دوره ی یک ماهه برای آشنایی تبلیغ کنندگان با سیستم و مزایای آن، وبسایت به آنها اجازه می دهد به صورت رایگان تبلیغ کنند. این تبلیغات رایگان، برای کاربران معمولی که قصد امتحان کردن سیستم تبلیغات را دارند، محدود و برای تبلیغ کنندگان حرفه ای نامحدود است. درآستانه ی پایان دوره ی آزمایشی، تبلیغ کنندگانی که قصد ادامه ی فعالیت در سیستم را داشته باشند می توانند اقدام به خرید کلیک برای تبلیغاتشان کنند. قابل ذکر است، در روند تبلیغات رایگان، از وبسایت هایی که دارای محتوای تبلیغاتی با متد مشابه باکسفا هستند، تببلیغات پذیرفته نمی شود.

هموار شدن راه پیشرفت برای کاربران

از آنجایی که تبلیغات در دوره ی آزمایشی رایگان است، کاربران نیز در این دوره درآمدی در ازای مشاهده ی تبلیغات کسب نمی کنند. با این حال در طول این مدت، هر کاربر می تواند با دعوت کردن دیگران به سیستم برای خود زیرمجموعه به دست آورد تا هنگام شروع فعالیت اصلی چند قدم از کاربران جدید جلوتر باشد.

امتحان سیستم و یافتن معایب آن

در طول این مدت از کاربران انتظار می رود در هنگام استفاده از قسمت های مختلف سیستم و برخورد با هر نوع مشکل یا خطای سیستم، آن را در انجمن مطرح کنند، تا مشکل شناسایی و رفع شود. بدین ترتیب، پس از گذشت دوره آزمایشی، وبسایت بدون هیچ عیب و نقصی فعالیت خود را شروع می کند.

عضویت معمولی:
به ازای هر مشاهده ی کاربر: 100 ریال (تبلیغ معمولی) | 150 ریال (تبلیغ بلند) | 50 ریال (تبلیغ کوتاه)
به ازای هر مشاهده ی زیرمجموعه: 50 ریال (تبلیغ معمولی) | 75 ریال (تبلیغ بلند) | 25 ریال (تبلیغ کوتاه)

عضویت پیشرفته:
به ازای هر مشاهده ی کاربر: 120 ریال (تبلیغ معمولی) | 170 ریال (تبلیغ بلند) 60 ریال (تبلیغ کوتاه)
به ازای هر مشاهده ی زیرمجموعه: 60 ریال (تبلیغ معمولی) | 85 ریال (تبلیغ بلند) | 30 ریال (تبلیغ کوتاه)

عضویت حرفه ای:
به ازای هر مشاهده ی کاربر: 140 ریال (تبلیغ معمولی) | 200 ریال (تبلیغ بلند) 80 ریال (تبلیغ کوتاه)
به ازای هر مشاهده ی زیرمجموعه: 70 ریال (تبلیغ معمولی) | 100 ریال (تبلیغ بلند) | 40 ریال (تبلیغ کوتاه)

عضویت نهایی:
به ازای هر مشاهده ی کاربر: 160 ریال (تبلیغ معمولی) | 250 ریال (تبلیغ بلند) 100 ریال (تبلیغ کوتاه)
به ازای هر مشاهده ی زیرمجموعه: 80 ریال (تبلیغ معمولی) | 125 ریال (تبلیغ بلند) | 50 ریال (تبلیغ کوتاه)

سوالات کاربران:

1. باکسفا چیست؟

باکسفا یک وبسایت تجاری است که در عرصه ی تبلیغات و کسب درآمد فعالیت می کند.

از طریق سیستم ما، تبلیغ کنندگان به تبلیغ محصولات و خدمات خود می پردازند؛ و کاربران سایت با مشاهده ی تبلیغات از ما درآمد کسب می کنند.

ثبت نام و فعالیت در این وبسایت، رایگان است.

2. از طریق این سیستم تا چه میزان درآمد کسب خواهم کرد؟

میزان درآمد شما، مبلغی ثابت نبوده و متغیر است. این متغیر، وابسته به چندین عامل، از جمله نوع عضویت شما، تعداد زیرمجموعه هایتان و نوع تبلیغاتی است که مشاهده می کنید. سیستم ما به گونه ای طراحی شده است که هرچه فعالیت شما بیشتر باشد، درآمدتان به صورت روزافزون افزایش یابد.

امکاناتی همچون کرایه ی زیرمجموعه، ارتقاء حساب و... سبب می شوند شما بتوانید از درآمدی که به دست می آورید برای بهبود شرایط فعالیت در وبسایت استفاده کنید، تا در بلند مدت به درآمدی بسیار بالا برسید.

اینجا جایی است که توانایی های مدیریتی شما در کنترل حسابتان و همچنین پشتکار شما باعث کسب منفعت تجاری بیشترتان خواهد شد.

3. به ازای مشاهده ی هر تبلیغ چه مقدار کسب می کنم؟

این میزان، بستگی به نوع تبلیغ مشاهده شده و نوع عضویت شما دارد. در زیر شما می توانید میزان پرداختی ما در شرایط مختلف را مشاهده کنید:

4. چه زمانی و چگونه درآمدم را دریافت خواهم کرد؟

زمانی که درآمد شما به حداقل میزان دریافت برسد، می توانید درآمد خود را دریافت کنید. حداقل میزان برای اولین دریافت 20000 ریال، برای دومین دریافت 50000 ریال، برای سومین دریافت 70000 ریال و برای بقیه ی دریافت ها 100000 ریال می باشد.

در روزهای پایانی هر هفته، درآمدهای درخواستی، به شماره حسابی که هر کاربر در هنگام ثبت نام وارد کرده است، واریز خواهد شد.

5. زیرمجموعه چیست؟

زیرمجموعه ها عده ای از کاربران باکسفا هستند که تحت عنوان شما فعالیت می کنند و به ازای هر تبلیغی که مشاهده می کنند، مبلغی هم به حساب شما افزوده می شود. زیرمجموعه ها در سیستم ما 2 نوع هستند.

زیرمجموعه های مستقیم:

افرادی که از طریق شما با سیستم ما آشنا می شوند. این افراد هم می توانند از طریق لینک معرف شما در سیستم ثبت نام کنند، هم می توانند هنگام ثبت نام، نام کاربری شما را به عنوان معرف خود وارد کنند تا زیرمجموعه ی شما شوند.

زیرمجموعه های کرایه ای:

تمام کاربرانی که بدون معرف ثبت نام می کنند، بالقوه جزء این گروه محسوب می شوند. شما می توانید این زیرمجموعه ها را برای مدت مشخصی کرایه کنید و در طول این مدت از فعالیت آنها سود ببرید.

در زیر هزینه ی تمدید هر زیرمجموعه در شرایط مختلف را مشاهده می کنید:

تعداد زیرمجموعه

تمدید ماهانه

تمدید روزانه

0 - 250

2500 ریال

83 ریال

251 - 500

2600 ریال

86 ریال

بیشترین تعداد زیر مجموعه ی قابل کرایه با توجه به نوع عضویت:

معمولی

پیشرفته

حرفه ای

نهایی

تعداد

200

250

300

500

پرداخت خودکار (روزانه):
شما می توانید هزینه ی کرایه ی زیرمجموعه را به صورت روزانه پرداخت کنید. زمانی که این امکان را برای یکی از زیرمجموعه های خود فعال کنید، هزینه ی روزانه ی آن زیرمجموعه به صورت خودکار از موجودی خرید شما کاسته خواهد شد.

تعویض:
در صورتی که زیرمجموعه ای به میزان مورد نیاز شما فعالیت نمی کرد، می توانید آن را به ازای 700 ریال تعویض کنید.

تمدید:
این امکان برای کاربران وجود دارد که مدت کرایه ی هر زیرمجموعه را قبل از پایان زمان کرایه، تمدید کنید.

6. آیا زیرمجموعه گیری، به معنای هرمی بودن فعالیت این سیستم است؟

پاسخ مسلماً منفی است. در این سیستم و سیستم های مشابه، هر کاربر دارای تنها یک سطح از زیرمجموعه می باشد؛ یعنی فعالیت زیرمجموعه ی زیرمجموعه ی شما، منفعتی برای شما نخواهد داشت. این درحالی است که در سیستم های هرمی سطوح زیرمجموعه ها محدود به یک سطح نمی باشد. تصویر زیر به خوبی می تواند تفاوت این دو نوع سیستم را به نمایش در آورد:

7.آیا می توانم در سیستم شما چند حساب کاربری داشته باشم؟

خیر. از آنجایی که سیستم ما در جهت تضمین بیشترین بازده برای تبلیغ کنندگان گام بر می دارد، هر کاربر تنها می تواند یک حساب کاربری داشته باشد. این امر به پایداری و سلامت تجارت گروهی ما و شما کمک می کند.

8. آیا اعضای خانواده ام هم می توانند در سیستم ثبت نام کنند؟

بله، مسلماً آنها هم می توانند در وبسایت ما فعالیت کنند. با این حال در راستای تحقق امری که در پاسخ سوال قبل توضیح داده شد، از هر آی پی تنها یک فرد می تواند در سیستم ثبت نام کند. همچنین کاربران حق ندارند برای تغییر آی پی از پروکسی و یا VPN استفاده کنند. در صورتی که سیستم این تخلف را از سوی کاربری تشخیص دهد، حساب آن کاربر مسدود خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد